ACO sun kids

I samarbete med ACO

Att skydda sina barns hud från solens skadliga solstrålar är ju en självklarhet.   Därför känns mitt forsatta samarbete med ACO både roligt men också viktigt.
Theo spelar ju väldigt mycket fotboll. Han är med i Lidingös akademilag för pojkar födda 07 och han har flera utomhuspass i veckan.

 

img_3807.jpg

 

Jag lämnar och hämtar honom flera gånger i veckan och nu när solens strålar allt oftare börjar dyka upp känns det oerhört viktigt att smörja in honom.

 

Theo-Pernilla-4 2

 

Han har aldrig riktigt gillat att bli insmord men att bränna sig är inte ett alternativ. Så han låter mig hjälpa honom.   Eller tar hjälp av en kompis,  haha…

 

*ACO-Sun-Kids-Theo-Leon-4

 

Ibland tror man att vårsolen är svag, och att solkräm kanske inte behövs, men kolla på dessa bilder som är tagna med en UV kamera!  Se skillnaden på där solkrämen är insmord och där vi inte smort in, då förstår ni hur viktigt det är.

 

*UV-Theo-Leon-4

Jag använder ACO Sun Kids Active SPF 50 på Theo, som tillsammans med hans fotbollskläder, ger ett effektivt skydd när han spelar fotboll.

Solkrämen är dessutom vattenfast och kan appliceras på fuktig hud, vilket är bra om man svettas vid fotboll.

Några i Theos akademilag fick till och med se skillnaden på att använda solskydd genom att ha kollat i UV kameran. Bra tycker jag!
Nu har jag ett fantastiskt erbjudande till er!  Vid köp av 2 valfria solprodukter från ACO får ni 30% rabatt.

Använd koden  ”PERNILLA”   på Kronans Apotek online.   Här hittar ni hela sortimentet!

 

Just nu befinner jag mig på Tjejresa på Rhodos, där solen är väldigt stark och solskydd VERKLIGEN behövs!! 😎

Har självklart packat med mig Solprodukter från ACO!  Sunspray SPF 15 & 30,  så att jag inte bränner mig! 

 

Jag la upp ett inlägg härifrån i natt – som ni kan läsa HÄR – om ni missat det!  🌴☀️

28 reaktioner på “ACO sun kids”

  • hmm skriver:

    Jag ser ingen skillnad på den bilden ser ju bara där Teo kladdat solkräm i ansiktet på sin kompis, det är de som är skillnaden, det blir de mörkt av inget annat.. dålig bild.

  • Elenor skriver:

    Jag tycker det är KANON att du gör reklam för solskydd speciellt anpassade till barn. Att man ska smörja sig och sina barn är för mig en självklarhet men långt ifrån alla gör det. Min grabb på 12 år har ALDRIG blivit bränd i solen medans flera av hans kompisar har blivit det pga av att deras föräldrar inte köpt solskydd!
    Personligen föredrar jag Niveas solprodukter.

  • David skriver:

    Det enda tragiska här är ju att ni som läser bloggen drar in Pernillas son i era inlägg. I syfte enbart att väcka reaktioner från Pernilla.

  • Karin skriver:

    De här är väl ingen fara för Theo haha. Tänk på de föräldrar som ställer upp sina barn som modeller i USA helt galet och hysterist!!

  • Mia skriver:

    Nej, det är inte bluffreklamen 2016 jag menar utan den reklam du gjorde våren /sommaren 2017 i den här bloggen för ett bantningsprepparat.

  • M skriver:

    Den heter ju sun KIDS, vem annars skulle hon blanda in, morsan eller? Tror ni han mår dåligt och känner sig utnyttjad, knappast. Att hon tjänar pengar på kuppen är en annan femma…Theo kanske får en hacka också, vore väl trevligt.

  • Marie skriver:

    Hej Pernilla!

    Jag har varit bortrest o missade därför sista avsnittet av Wahlgrens Värld. Nu när jag letar efter det kan jag inte hitta det någonstans. Inte på Tivo, D-play eller nån annanstans. 😣
    Konstigt för alla andra avsnitt finns men inte just det?!

  • Mikaela skriver:

    Helt rätt Pernilla❗👍 Det är vackra, fräscha, trevliga människor som ska göra reklam! Då har man lust att prova, köpa. Barn i alla åldrar har varit i reklamkampanjer. Pernilla gör knappas det mot Teos vilja👍🤗

  • Mia skriver:

    Så har det hänt! Reaktionerna är ärliga.

  • Conny Stavros skriver:

    Hello!
    ACO 😉
    Nu bränner det Pernilla & Theodor.
    TOP 10: Mest sedda i april 2018 – Eurovision Song Contest.
    Lyssna här Pernilla https://www.youtube.com/watch?time_continue=224&v=7Gh8uRNnyFE

    …Ha nu en underbar vistelse i Grekland Pernilla.

  • Lena skriver:

    Hur kan man vara så girig att man blandar in ett barn i sina reklamåtagande. Tydligen finns det inga gränser då det gäller möjligheten att tjäna pengar. Snälla håll Teo utanför han är ett barn.

    • Mia skriver:

      Lena/Lisa samma ord ”reklamåtagande” och stavning av ”Teo” (Theo) vilket sammanträffande 😮, bra att ni ”två” har fått nog här inne nu. Pernilla och Theos pappa kan nog själva ta beslut gällande deras son eller hur?

      • Lisa skriver:

        Märklig vilka konstiga slutsatser du drar genom att analysera två ord.

    • Pernilla Wahlgren skriver:

      Lena : Nu handlade detta inlägg om solskydd för barn, och då är det logiskt att jag testar den på mitt eget barn – vilket han bara tyckte var kul! Theo är 11 år och bestämmer själv vad han vill vara med på och inte. Läs min kommentar nedan så förstår du mer.

  • Linda skriver:

    Vad är det som händer med människor? Mycket vill ha mer….helt ok med lite reklam då o då men det här är absurt, blir inte trovärdigt o är bara så vidrigt girigt! Hoppas verkligen att det blir så att alla som läser dessa reklambloggar får nog helt enkelt, som jag😡

    • Nick skriver:

      Där är vi redan. Jag har träffat flera mediabyråer som spår influencerdöden där kidsen tycker idolerna är sell outs men marknadscheferna kommer fortsätta betala stora belopp till dessa med en dåres envishet misstänker jag.

      • Charlotte skriver:

        Idoler Haha…. Ok du sa ju att du gilla gå igång på dessa….. Bla bla bla…

      • BE skriver:

        @NICK Är enig med det du skriver. Förutom att jag spår att marknadscheferna så småningom kommer att sluta betala ut stora belopp när de blir medvetna om att effekten av deras satsningar ger ringa resultat (eller i vissa fall t o m negativ resultat). Vi har ännu en bit dit, men det kommer…

    • Mia skriver:

      Håller med helt absurt att blanda in sina barn. Pernillas reklam slutade, i mina ögon, vara trovärdig när hon förra våren t o m gjorde reklam för ett fantastiskt bantningsmedel som skulle göra att hon skulle gå ner 10 kg i vikt innan sommaren 2017.

      • Pernilla Wahlgren skriver:

        MIA : Det reklaminlägg /bantingsmedel du syftar på var bara en BLUFF-REKLAM och hade absolut inget med mig att göra! Det var falsk reklam som jag tydligt tog avstånd från .
        ACO har jag däremot ett jättekul och bra samarbete med, som jag är stolt och glad över! Älskar mina grymma samarbetspartners! :-)

  • Lisa skriver:

    Nej,nej och åter nej. Att du Pernilla är en levande reklampelare är en sak men hur kan du sjunka så lågt att blanda in ditt barn i dina reklamåtagande. Det är sjukt. Tänk till Teo är ett barn som jag hoppas inte drabbas av samma mobbning i skolan som Benjamin berättar om.

    • Pernilla Wahlgren skriver:

      MOBBING?! För att han använder solskyddsfaktor på en bild i sin mammas blogg?! Hur menar du?! Tycker du att någon ska mobba honom för det??? Då kan jag lugna dig med att INGEN mobbar Theo för detta! Hans pappa tycker att det är kul att Theo är med på min blogg i alla möjliga samanhang och INGEN av Theos kamrater stör sig heller, så de ENDA som stör sig är ni som skriver dumma kommentarer. SÅ onödigt! Lägg den tiden på era egna barn istället ! Tvärtom mot vad ni skriver , så hade vi en kul dag på fotbollsplan då vi testade solskydd med UV kamera- vilket kidsen tyckte var jättespännande! Och som grädde på moset, så fick alla killarna i Theo och Leons fotbollslag varsin Goodiebag med grymma solskyddsprodukter från ACO – som de – och deras föräldrar speciellt- var glada för!!

      • Annika skriver:

        Bra Pernilla!!
        Jag blev jätteglad för dessa 30 % på alla produkter, så nu har jag laddat upp för både min bleka hy och barnens …
        Tack snälla för att du gör reklam som även gynnar oss …. 😉

  • Pia skriver:

    Just det , dags att köpa solcreme. Trevlig Valborg!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Instagram